Na podlagi Zakona o javnem naročanju (ZJN-3, Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18), OBČINA MIRNA PEČ, Trg 2, 8216 Mirna Peč (v nadaljevanju: naročnik), vabi zainteresirane ponudnike, da predložijo svojo pisno ponudbo v skladu s to razpisno dokumentacijo in sodelujejo v postopku oddaje javnega naročila.
Predmet javnega naročila je: Zimsko vzdrževanje lokalnih cest Občine Mirna Peč v obdobju 15.11.2020 - 31.03.2021.
Rok za postavitev vprašanj: do 22.09.2020 do 09:00
Rok za predložitev ponudb: do 30.09.2020 do 12:00
Odpiranje ponudb: 30.09.2020 ob 12:05
Kontaktna oseba naročnika je Andrej Kastelic, tel. št. 07/393 61 03, e-naslov: andrej.kaste@siol.net.
Celotna razpisna dokumentacija z navodili ponudnikom za izdelavo ponudbe se nahaja med prilogami.